
Η Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδας (ΟΓΕ) εκφράζει την αλληλεγγύη της στα συνδικάτα τριών από τους μεγαλύτερους κλάδους του ιδιωτικού τομέα, (Κατασκευές, Τρόφιμα – Ποτά, Επισιτισμός – Τουρισμός) και των εργαζομένων στις Περιφέρειες της Ελλάδας, που κλιμακώνουν τις αγωνιστικές τους κινητοποιήσεις με κλαδικές απεργίες την Τετάρτη 24 Ιούνη. Καλούμε τις γυναίκες του καθημερινού μόχθου να συμμετάσχουν στην απεργιακή συγκέντρωση που οργανώνει το Συνδικάτο Επισιτισμού – Τουρισμού Αττικής στις 11πμ έξω από τα γραφεία των Ξενοδόχων και ακολούθως στην πορεία και συγκέντρωση στο Υπουργείο Εργασίας στις 12.00.
Στεκόμαστε αλληλέγγυες στο κάλεσμα του Συνδικάτου Επισιτισμού – Τουρισμού Αττικής, πουαπαιτεί την υπογραφή τοπικής ΣΣΕ και με σύνθημα «Ο κόσμος των κερδών τους συγκρούεται με τον κόσμο των αναγκών μας» καλεί τους εργαζόμενους να μη δεχτούν να πληρώσουν τα σπασμένα της εμπλοκής της χώρας στον ιμπεριαλιστικό πόλεμο.
Στηρίζουμε τον αγώνα των εργαζομένων στις κατασκευές, που με επικεφαλής τα σωματεία τους δίνουν τη μάχη για πλήρη ένσημα, για ουσιαστικά μέτρα υγείας και ασφάλειας, 7ωρο – 5ήμερο – 35ωρο, μείωση ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης και Συλλογική Σύμβαση Εργασίας υποχρεωτική για όλους τους εργοδότες του κλάδου.
Στεκόμαστε στο πλευρό των εργαζομένων στον κλάδο του Γάλακτος – Τροφίμων – Ποτών, που με μπροστάρη την Ομοσπονδία τους διεκδικούν υπογραφή ΣΣΕ για όλους τους εργαζόμενους του κλάδου, κατώτατο κλαδικό μισθό 1.100 ευρώ, ένταξη – επίδομα ειδικότητας, επαναφορά των τριετιών, και αγωνίζονται ενάντια στην εργολαβική εργασία.
Στηρίζουμε το κάλεσμα του Συλλόγου Υπαλλήλων Περιφέρειας Αττικής, που διεκδικεί τη στελέχωση των υπηρεσιών, αύξηση μισθών, κάλυψη αποζημιώσεων και υπογραφή ΣΣΕ, ενώ επισημαίνει την κατεύθυνση του νόμου για την αξιολόγηση, που εισάγει τη λογική των λίγων «εκλεκτών» αντί της ουσιαστικής αναγνώρισης της καθημερινής προσπάθειας όλων των εργαζομένων που κρατούν όρθιες τις δημόσιες υπηρεσίες.
Στηρίζουμε ιδιαίτερα τις γυναίκες εργαζόμενες σε αυτούς τους κλάδους, που παλεύουν καθημερινά να συνδυάσουν εργασία και μητρότητα, χωρίς στήριξη από το κράτος, από τις κυβερνήσεις διαχρονικά, που θέλουν όλο και περισσότερες γυναίκες στην εργασία για να τις ξεζουμίζουν και να αυξάνουν τα κέρδη τους οι επιχειρήσεις.
Σήμερα, τον 21ο αιώνα, που η πρόοδος της επιστήμης και της τεχνολογίας δίνουν τη δυνατότητα να δουλεύουμε λιγότερο και να αμειβόμαστε καλύτερα, δεν δεχόμαστε κράτος και εργοδοσία να βάζουν τις ανάγκες μας και των οικογενειών μας στο ζύγι του κόστους – οφέλους και να τις θυσιάζουν στο βωμό της πολεμικής οικονομίας.
Δεν θα τους περάσει! Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω από τις ανάγκες μας, παλεύουμε για τη ζωή που μας αξίζει!
22.6.2026
Το Γραφείο Τύπου της ΟΓΕ